有緣再見 戀戀

九月四號,戀戀話想走。

戀戀係我邀請嘅第一個村民,所以一聽到佢要走,我都有啲唔捨得。但係因為我想要檸檬娜,而個死人肉肉厚面皮係都唔走,咁就唯有俾戀戀走。

咁啱嗰日係星期四,我個島嘅大頭菜買410。我開咗個島俾人賣,收一個NMT做入場費。到最後,我儲到五十張飛。

上次去搵檸檬娜嘅時候用咗超過四十張飛,但係一隻貓都搵唔到。最後過咗時,個遊戲自動安排咗隻豬(肉肉)俾我。嬲到爆。我就唔信今次五十張飛遇唔到一隻貓。

九月六號,我揸住十張飛開始「尋找檸檬娜」嘅旅程。

我見到第一隻村民係森森。佢好型,係Tier 3第15隻。都幾出名。可惜佢唔係貓,所以就無視佢。

之後我遇見到張瑜,Tier 2第21隻。我見到好傷心。佢哋咁高級,我可以收佢哋入嚟之後高價賣佢哋出去,或者可以同佢哋換檸檬娜返嚟。

但係我堅持,繼續搵檸檬娜。

好傷心地,我遇見到Tier 2第14號嘅皮耶羅。

點解個遊戲要喺我搵貓嘅時候先俾呢啲出名嘅村民俾我?

好彩我唔係好鍾意皮耶羅,留咗佢喺個荒島度。

去到第十一張飛,我就遇見到小潤!

我頂佢個肺。一個一個咁樣嚟吸引我,我就一個一個咁拒絕。然後俾咗個Tier 1第2俾我?!呢個真係唔可以無視。佢之前係第一名,同杰克一樣咁出名。佢哋可以賣到億億聲。而且我都覺得佢好可愛。。。

無可奈何我就邀請咗佢返去我度住。(其實講到好似好難為我咁,但係我都好興奮佢嚟住。)

我就咁用咗十一張飛去搵咗一隻松鼠仔返嚟。雖然唔係貓(or檸檬娜),我都好開心。佢係唔係都係好出名㗎!雖然如果佢想走,我都未必會俾佢。好彩我有章丸丸,咁如果章丸丸想走,我都可以賣佢出去。(因為我而家連朱黎都唔捨得俾佢走。)但係咁梗係好想阿肉肉走先啦。

第二日,即係九月七日,小潤就正式搬咗去我個島度住。

但係我仍然心思思。唉,儲咗咁多張飛,又等咗咁鬼耐,個島一隻貓都冇。 我都等到好不耐煩。

我之前聽過啲人會上網同網友買賣/交換嘢。尤其係買賣大頭菜同村民(小潤同杰克)。我都試過好多次去人哋個島度賣大頭菜,咁不如今次試吓買村民呀?

我之前上咗去一個叫Nookazon嘅網站,睇咗佢哋啲「products」(村民)。有好多人賣我想要嘅三隻貓:檸檬娜,彭花同余子醬。我見到檸檬娜都好貴。我入咗三隻貓之後就有兩個人想賣彭花俾我。

九月七日當日我上網睇下嘅時候我先見到有人想賣彭花俾我。可惜我冇即時覆佢哋,而三日後佢哋都冇在線,咁我就放棄咗彭花。我當日加咗圓圓入單,就有人即刻想賣。佢想要10NMT賣俾我。我見咁平,就即殺。

之前用咗四十幾張換個肉肉返嚟,我覺得十張好平啫。

就係咁樣我就即刻買咗笪地,之後就去咗佢個島邀請咗圓圓到我島住。

雖然佢唔係檸檬娜,但係佢係我個島上第一隻貓。我好開心佢同小潤嚟咗住。我諗如果下次再有人想走,我都會用Nookazon去換一個村民返嚟。佢哋唔算太貴,加上我用咁多NMT就係用咁多NMT,唔會話用晒都冇一隻貓!

Comments

Popular posts from this blog

再見毛樂時